Remarketing (επαναληπτικό μάρκετινγκ)

Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας.

 

Τι είναι το Remarketing;

Το Remarketing είναι ένας τρόπος εμφάνισης των διαφημίσεών σας σε άτομα που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας αλλά δεν έχουν εκτελέσει μια επιθυμητή ενέργεια, για παράδειγμα την πραγματοποίηση κάποιας αγοράς ή την εγγραφή τους στον ιστότοπο.
Αποτελεί έναν ισχυρό τρόπο διατήρησης της συμμετοχής του κοινού στόχευσης και μπορεί να βελτιώσει ριζικά την απόδοση της επένδυσης για τις καμπάνιες σας.

 

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Remarketing;

 

Μεγαλύτερη σχετικότητα, περισσότεροι πελάτες

Το Remarketing αυξάνει τη σχετικότητα των καμπανιών σας. Στοχεύετε τα κατάλληλα άτομα με το κατάλληλο μήνυμα.
 

Ευρεία κάλυψη

Το Δίκτυο εμφάνισης Google προσελκύει εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες του Διαδικτύου από όλον τον κόσμο.
 

Εξέλιξη μηνυμάτων

Με το Remarketing μεταφέρεστε από τα γενικευμένα στα προσαρμοσμένα μηνύματα όταν οι πιθανοί πελάτες επισκεφτούν τον ιστότοπό σας και εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους.
 
 

Τρόπος λειτουργίας

 Remarketing

 

Το κοινό σας πριν από το Remarketing

  • Οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση για προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο.
  • Προβαίνουν σε αξιολογήσεις και συγκρίσεις κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, επομένως είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι θα έχετε κάποια παρουσία τη δεδομένη στιγμή.
 
 

Το κοινό σας με το Remarketing

  • Μπορείτε να στοχεύσετε σε χρήστες που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας στο παρελθόν αλλά δεν έχουν εκτελέσει μια επιθυμητή ενέργεια.
  • Για κάθε νέο ιστότοπο που επισκέπτονται, παρακολουθούν ξανά τη διαφήμισή σας, η οποία τους υπενθυμίζει την επιχείρησή σας καθώς συνεχίζουν να περιηγούνται στον Ιστό.

 

Πώς μπορώ να το εκμεταλλευτώ εγώ;

  • Το κλειδί είναι να έχετε πολύ στρατηγικά μηνύματα, τα οποία θα προσελκύουν τους πελάτες στον ιστότοπό σας με μια συναρπαστική προσφορά.
  • Στοχεύστε χρήστες που έχουν περιηγηθεί στον ιστότοπό σας αλλά δεν έχουν κάνει μετατροπή.
  • Στοχεύστε πελάτες που έχουν ξεκινήσει αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει τη συμπλήρωση μιας ηλεκτρονικής φόρμας.

 

Γιατί να χρησιμοποιήσω το Remarketing;

Το Remarketing φέρνει αποτελέσματα.
  • Γενικά, οι νέοι πελάτες δεν κάνουν μετατροπή κατά την πρώτη τους επίσκεψη.
  • Στοχεύστε ξανά τους σωστούς χρήστες με το κατάλληλο μήνυμα και αυξήστε τις μετατροπές.
 
 

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προτείνουμε τρόπους εφαρμογής του Remarketing στη δική σας επιχείρηση!